Prekių pristatymo sąlygos

 

1. Pirkėjas, užsakydamas prekes, gali pasirinkti prekių pateikimo būdą, t.y. pasinaudoti pardavėjo teikiama prekių pristatymo paslauga.
2. Prekių pristatymas pirkėjui:
2.1. Pirkėjas, užsakymo metu pasirinkęs prekių pristatymo paslaugą, įsipareigoja nurodyti tikslią prekių pristatymo vietą;
2.2. Pirkėjas įsipareigoja prekes priimti pats. Tuo atveju, kai pats prekių priimti negali, o prekės pristatytos nurodytu adresu ir remiantis kitais pirkėjo pateiktais duomenimis, pirkėjas neturi teisės reikšti pardavėjui pretenzijų dėl prekių pristatymo netinkamam subjektui;
2.3. Prekes pristato pardavėjas arba jo įgaliotas atstovas;
2.4. Prekių pristatymas (transportavimas) Lietuvos Respublikos teritorijoje nuo 100 € prekių krepšelio sumos yra nemokamas, išskyrus Kuršių Neriją, žemiau šios sumos taikomas fiksuotas 5 € siuntimo mokestis;
2.5. Prekių pristatymas (transportavimas) į Kuršių neriją  gali užtrukti ilgesnį terminą nei nurodytas. Prekių priatymas į Kuršių Neriją – 41 eur. Apie prekių pristatymo terminą į Kuršių neriją pardavėjas pirkėją informuoja patvirtindamas užsakymą;
2.6. Baldai yra pristatomi tik Lietuvos Respublikos teritorijoje;
2.7. Baldai pristatomi tik iki tos vietos, kur gali privažiuoti krovininis mikroautobusas;
2.8. Prekės nėra užnešamos;
2.9. Prekės gali būti užnešamos esant galimybei už papildomą mokestį;
2.10. Beveik visi baldai pristatomi nesurinkti, dėžėse, bet prie baldų yra pridedama surinkimo instrukcija, furnitūra;
3. Pardavėjas pateikia prekes pirkėjui vadovaudamasis prekių aprašymuose nurodytais terminais. Šie terminai yra preliminarūs, be to netaikomi tais atvejais, kai Pardavėjo sandėlyje nėra reikiamų prekių, pirkėjas informuojamas apie jo užsakytų prekių trūkumą. Kartu pirkėjas sutinka, jog išimtiniais atvejais prekių pateikimas gali vėluoti dėl nenumatytų, nuo pardavėjo nepriklausančių aplinkybių. Tokiu atveju pardavėjas įsipareigoja nedelsiant susisiekti su pirkėju ir suderinti prekių pateikimo sąlygas;
4. Visais atvejais pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės už prekių pateikimo terminų pažeidimą, jeigu prekės pirkėjui nėra pateikiamos arba pateikiamos ne laiku dėl pirkėjo kaltės arba dėl nuo pirkėjo priklausančių aplinkybių;
5. Prekių pateikimo pirkėjui metu pirkėjas privalo kartu su pardavėju arba jo įgaliotu atstovu patikrinti siuntos ir prekės(-ių) būklę bei pasirašyti siuntos perdavimo – priėmimo dokumentą. Pirkėjui pasirašius siuntos perdavimo – priėmimo dokumente, laikoma, kad siunta yra perduota tinkamos būklės, prekių pažeidimų, kurių atsiradimo pagrindas priskirtinas ne gamykliniam brokui, bei prekės(-ių) komplektacijos neatitikimų (tokių, kuriuos galima nustatyti išorinės prekių apžiūros metu) nėra. Pastebėjęs, kad pateiktos siuntos pakuotė pažeista (suglamžyta, šlapia ar kitaip išoriškai pažeista), prekė(-ės) yra pažeista(-os) ir/ar prekė(-ės) yra netinkamos komplektacijos, pirkėjas privalo tai pažymėti siuntos perdavimo – priėmimo dokumente bei, dalyvaujant pardavėjui ar jo atstovui, surašyti laisvos formos siuntos ir/ar prekės(-ių) pažeidimo/neatitikimų aktą. Pirkėjui neatlikus šių veiksmų, Pardavėjas yra atleidžiamas nuo atsakomybės prieš pirkėją dėl prekių pažeidimų, jeigu tokių pažeidimų atsiradimo pagrindas nėra gamyklinis brokas bei dėl prekių komplektacijos neatitikimų, jeigu šiuos neatitikimus galima nustatyti išorinės prekių apžiūros metu;
6. Jei pirkėjui nepavyksta perduoti prekių per nustatytą terminą ir jei pirkėjas buvo sumokėjęs už prekes ir jų pristatymą, pardavėjas susisiekia su pirkėju, mėgina susitarti kitą pristatymo laiką. Jei pirkėjas vis tiek neatsiima prekių, tokios prekės grąžinamos pardavėjui, užsakymas anuliuojamas, jei buvo sumokėti pinigai, pirkėjui jie grąžinami į tą pačią banko sąskaitą;

Negalima kopijuoti svetainės turinio.